Khamis, 7 Mac 2013

Mini pavlova

Assalamualaikum.. 
Jarang sangat saya berpeluang menjenguk blog.. Nak kata bizi x la sangat.. 
Tapi tu la kan,, orang ada anak la katakan... Berebut laptop je.. Camna la nak post blog.
By the way,, saya nak juga upload desert kesukaan ramai, walaupun da lama da wat..



Lebih ramai yg suka mini pavlova berbanding pavlova bese. sbb senang nak diagihkan. Mudah juga nak makan.. Keluarkan dari peti setakat yang nak makan jer..
lau nak tgk resepi leh  klik sini ..


Bestkan lau bole wat sendiri?? 


Dia punyer base bole wat awal.. memang tahan lama.. simpan la dlm bekas kedap udara.
Sbb nak wat base ni makan mase lama..

Biasanya saya wat 1 hari awal dari tempahan.. sbb saya x amik banyak oder.. Maklum la keje shift.Saya ni gomen je...Lagi pun nak simpan sikit tenaga tuk keje esoknye.. 
Ok la lg byk celoteh nnt lg kene perah otak nak berceloteh.. EH!!!
Hehehe adios!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan