Khamis, 1 Mac 2012

pavlova

assalamualaikum...
pagi jumaat yg shahdu.. ku tinggal seorang diri dirumah..huhuhu...
pepagi td da anta anak g taska. sbb ank g paso. pas tuh nak kemas rumah la konon... sok nak sambut harilahir anak teruna yg sulung da masuk 3thn.. so kena kemas rmh sket hari ni.. sbb sok keje pg. balik keje baru nak start masak.. malam baru nak makan... ehhhhh??? lari topik lak...
 saya cuma nak berkongsi kesedapan pavlova yg da berkali2 saya wat tuk diri sendirin tempahan juga...resepi???? tgk kat pos yg mula2 yer...


 BTW.... Bukan sume org suke.. ada yg kata x sedap.. mungkin masa tu krim dia da cair so base dia yg crispy tu da ilang rangupnya....


 So cuba dulu baru tau... jgn sekadar dengar dari mulut org....biar mulut sendiri yg rasa.. Sebab bg saya dan adik beradik saya sume suke kesedapannya.. Ada sorang kawan saya x suka bukan sbb x sedap tp x reti makan lembik2... yg krim tu lah.... dia tgk rupa jek da kata x mau la.....


Nak try??? leh oder ja...... tgk fb saya yer 
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.313231258712920.65983.100000781460942&type=3&l=817a793eec

Tiada ulasan:

Catat Ulasan